Jau 40 metų LEGO® Education bendradarbiauja su mokytojais ir švietimo specialistais, tokiais kaip jūs, teikdami žaismingą mokymosi patirtį, kuri atgaivina pamokas klasėje, o mokymasis yra įdomus ir paveikus. Turime platų praktinių ir skaitmeninių švietimo šaltinių asortimentą, kurie skatina mokinius mąstyti kūrybiškai, sistemingai samprotauti ir išlaisvinti savo galimybes formuoti savo ateitį.
Mokymo ir praktinio mokymosi sprendimai kelia susidomėjimą nuo raštingumo iki skaičiavimo, gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos ir matematikos, apima ikimokyklinio, pradinio ir vidurinio ugdymo įstaigas. Ištekliai yra pagrįsti žaismingo mokymosi LEGO® sistema kartu su mokymo programai svarbia medžiaga ir skaitmeniniais ištekliais. Turėdami švietimo rinkinius, pamokų planus, mokymo programos medžiagą, vertinimo priemones ir mokytojų rengimą bei paramą, mes galime padėti jums pasiekti jūsų mokymo tikslus ir suteikti jums įrankių, kurių reikia, kad mokymasis būtų įkvepiantis, įtraukiantis ir efektyvus.
Išplėtę žinias ir sukūrę akademinius bei XXI amžiaus įgūdžius ugdysite aktyvius, bendradarbiaujančius ir besimokančius visą gyvenimą mokinius. LEGO® Education kartu su mokytojais siekia suteikti galimybę kiekvienam mokiniui sėkmingai mokytis ir būti pasirengusiems ateities gyvenimo iššūkiams.
Siekdama įkvėpti ir ugdyti ateities lyderius, LEGO Grupė daugiau nei 80 metų skyrė suprasti, kaip mokiniai žaidžia ir mokosi. Mokymasis visada buvo pati nuoširdžiausia įmonės vertybių esmė. Būdama LEGO grupės dalimi, LEGO Education vaidina lemiamą vaidmenį uždegant mokinių įsitraukimą į mokymąsi suteikiant jiems patirties, kuri skatina mokytis kuriant fizinę ir skaitmeninę kūrybą.
LEGO® Education būstinė, kurioje daugiausia dėmesio skiriama sprendimų ir mokymo programų kūrimui, yra įsikūrusi Bilunde, Danijoje, o Baltic Orbis yra autorizuotas LEGO® Education partneris Lietuvoje ir Latvijoje. Mūsų pažadas jums, kaip mokytojui, yra padėti ugdyti mokinius per žaismingą mokymąsi ir įkvėpti jiems meilę mokytis visą gyvenimą.
LEGO® Education požiūris į mokymąsi grindžiamas 4C (angl. Connect, Construct, Contemplate, Continue) sistema, per kurią mokiniai gali laisvai eksperimentuoti ir tyrinėti, įgydami naujų žinių. Mokiniai skatinami bendradarbiauti, kai jie dirba su atviromis užduotimis ir pratęsimo idėjomis, kurias visada galite palengvinti arba būti jų gidu per iššūkius.
Keturi sistemos etapai yra:
LEGO® Education sprendimai ikimokykliniam ugdymui naudoja žaidimo pagrindu mokymosi principus, leidžiančius lengvam ikimokykliniam mokymuisi apie matematikos, mokslo, socialinių santykių ir kalbų pasaulį. Naudokite natūralų vaikų norą ištirti aplink juos esantį pasaulį, kad jie galėtų sėkmingai ugdyti savo socialines, emocines ir komunikacines kompetencijas. Padėkite jiems sužinoti džiaugsmą mokytis nuo ankstyvos vaikystės
LEGO® Education pradinių mokyklų sprendimai padės jums organizuoti įdomų praktiką orientuotą mokymo procesą, kuris supažindina studentus su STEM kompetencijomis. Matematikos, technologijų ir aplink mus esančių mūsų sprendimų pamokos tampa vis sunkesnės, nes mokiniai sužinos apie naujus pavyzdžius, kaip naudotis savo žiniomis kasdieniame gyvenime.
LEGO® Education sprendimai vidurinei mokyklai padeda mokiniams atrasti savo potencialą per įdomias pagrindines technikos ir mokslo temas: kompiuterių mokslą, matematiką, technologijas ir fiziką. Plėtodami bendravimo įgūdžius, STEM kompetenciją, kūrybinį ir sisteminį mąstymą, jūsų mokiniai taps sėkmingais skaitmeninės eros piliečiais, tikrais ateities lyderiais.
LEGO® Education sprendimai, skirti STEAM mokymui bet kokio amžiaus besimokantiesiems, ir remia mokinių tobulėjimą savimi pasitikinčiais STEAM dalykų ekspertais.
STEAM, kūrybiškai ir visapusiškai peržengiantis dalyko ribas, derina mokslą, technologijas, inžineriją ir matematiką (STEAM = mokslas, technologijos, inžinerija, menas, matematika).
STEAM mokyme besimokantysis vaidina aktyvų vaidmenį ir šis požiūris ugdo besimokančiojo sugebėjimą mąstyti, pastebėti ir pasiūlyti sprendimus.
„LEGO® Education teikia platų praktinių ir skaitmeninių švietimo šaltinių spektrą, skatinantį mokinius kūrybiškai mąstyti, sistemingai mąstyti ir išlaisvinti savo galimybes formuoti savo ateitį.
Vaikai gimsta smalsūs ir norintys mokytis. LEGO® Education ankstyvojo mokymo tikslas yra skatinti natūralų smalsumą ir skatinti mažiausius vaikus mokytis žaidžiant.
Mūsų tikslas – padėti jiems pasiruošti mokyklai ir gyvenimui, ugdant savo socialinius įgūdžius ir leisdžiant jiems anksti pradėti savo kelionę į STEAM pasaulį , ir taip ugdant svarbius XXI amžiaus įgūdžius. LEGO® Education ankstyvasis mokymas siūlo linksmus ir patrauklius mokymosi būdus.
Yra šeši pagrindiniai mokymosi sprendimai, kurių kiekvienas sutelktas į tam tikrų įgūdžių rinkinį. Kiekvienas sprendimas buvo sukurtas padėti vaikams planuoti ir mokytis kartu grupėse.
Ruoškitės ateities profesijoms su praktiniais STEAM ir Robotikos sprendimais.
Pagreitinkite STEAM mokymąsi visoje jūsų klaseie naudodami LEGO®Education SPIKE ™ Prime, lengvai pasiekiamą, intuityvų ir lengvai pritaikomą sprendimą, skirtą vidurinių mokyklų moksleiviams. Neįtikėtinas sprendimas sujungia LEGO® kaladėles, programuojamą daugiapakopį centrą, programavimo kalbą, pagrįstą Scratch bei lengvos pradžios pamokas, padedančias bet kokio lygio mokiniams ugdyti pasitikėjimą savimi ir kritinio mąstymo įgūdžius.
LEGO® Education SPIKE Prime, dabar suderinamas su Python ir yra praktiškas, tarpdalykinis robotikos sprendimas, kuris įtraukia vyresniųjų klasių moksleivius į STEM, ugdydamas jų XXI amžiaus įgūdžius ir pasitikėjimą savimi. Vidurinių mokyklų mokiniai dabar gali kurti Python realiojo pasaulio programas, kurios yra puikus pagrindas toliau tyrinėti mašininio mokymosi (ML) ir dirbtinio intelekto (AI) sąvokas.
Švietimo komisija apskaičiavo, kad iki 2030 m. daugiau nei pusė pasaulio vaikų ir jaunimo (800 mln.) neturės įgūdžių ar kvalifikacijos, reikalingos dalyvauti kylančioje darbo rinkoje.
Mokymosi visą gyvenimą poreikis kasmet tampa vis aktualesnis dėl vis greičiau besikeičiančios visuomenės ir darbo rinkos. Nors pamatiniai įgūdžiai yra būtini, daugiau reikėtų padėti besimokančiąjąm vystyti holistinius įgūdžius, tokius kaip bendravimas, bendradarbiavimas, problemų sprendimas ir kūrybiškumas. Šie holistinio vystymosi įgūdžiai prisidės prie sėkmės ir laimės asmeniniame gyvenime.
Technologinių pokyčių mastas ateina ir labai paveiks mūsų gyvenimą ateityje. Ir tai stipriai susiję su tuo, kaip mes vaikus ruošiame ateities sėkmei.
Kaip pedagogams, tai bus svarbu pereiti nuo žinių perdavimo, siekiant tobulinti platesnį jų gebėjimų rinkinį, kad galiausiai sustiprintų pasitikėjimą savimi pačiame mokymosi procese.
Labai įtraukiantis, praktinis, žaismingas mokymasis yra vienas iš būdų, kuriais pedagogai gali padėti vaikai pasiekia šį tikslą.
“Žaidimu pagrįstas mokymasis ir metodai, tokie kaip tyrimais pagrįstas mokymasis, aktyvus ir patirtinis mokymasis, yra pagrįsti tomis pačiomis mokymosi teorijomis. Pagrindinė šių teorijų dalis yra idėja, kad pedagogai ir besimokantieji bendradarbiaudami kartu kuria žinias. Mokymosi aplinka yra specialiai sukurta siekiant maksimaliai padidinti galimybes ugdyti kūrybiškumą, socialinį bendravimą, eksperimentavimą ir meilę mokytis.”