Aprašymas

Įkvėpkite mažuosius smalsuolius tyrinėti!
Pristabdykite traukinį, sustokite, pakeiskite kryptį, skambinkite garso signalu ir dar daugiau! Susipažinę su traukiniu ir derindami jį su naujomis veiksmo grupėmis, vaikai žaisdami sužinos apie sekos sudarymą, ciklą, sąlyginį programavimą ir priežastį bei pasekmes, įdėdami naujus veiksmo blokus traukinio bėgių viduje. Kiekviena veiksmo kaladėlė sukuria konkretų veiksmą, leidžiantį mokiniams išbandyti ir pertvarkyti būdus, kaip išspręsti problemas ir dirbti kartu, kad traukinys nuvyktų į paskirties vietą.
Dėžėje
Šis labai universalus sprendimas, pagrįstas vis populiarėjančia traukinių tema, leidžia vaikams intuityviai tyrinėti ankstyvąsias programavimo sąvokas, ugdant problemų sprendimo įgūdžius, kritinį mąstymą ir bendradarbiavimą.
Šį sprendimą sudaro 234 DUPLO kaladėlės, įskaitant „Push & Go“ traukinį su šviesomis ir garsais, variklį, spalvų jutiklį, kuris sąveikauja su 5 spalvotomis veiksmo kaladėlėmis ir 2 geležinkelio užtvaromis. Taip pat rasite darbo pradžios kortelę ir 6 dvipuses įkvėpimo korteles.


Pamokų planai
Jaunojo programuotojo ekspreso pamokos buvo sukurtos remiantis Nacionaline mažų vaikų švietimo asociacija (NAEYC), 21-ojo amžiaus ankstyvojo mokymosi sistema (P21) ir „Head Start Early Learning Outcomes Framework“ gairėmis ir leis mažiems vaikams išmokti ankstyvo programavimo įgūdžių besiruošiant savo ateities karjerai.
Jaunojo programuotojo ekspreso sprendime yra mokytojo vadovas su 8 pamokomis – 4 pamokos naudoja fizinį rinkinį ir 4 pamokos naudoja skaitmeninę programą.
Visos pamokos yra nemokamos, išverstos į lietuvių kalbą.
Programėlė
Nemokama pasirenkama „Coding Express“ programa, kurioje fizinis žaidimas derinamas su skaitmeniniu interaktyvumu ir sukurta siekiant pagerinti patirtį. Programėlėje yra 4 skirtingos teminės veiklos, pakeičiančios veiksmo blokų elgesį ir poveikį traukiniui.

Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.